Sivut

torstai 29. toukokuuta 2014

82. Kisat 25.5.

Sunnuntaina mulla oli kisat Assilla. Lauantaina olin tallilla jo siivoilemassa ja järjestelemässä paikkoja kisoja varten. Sunnuntaina meninkin tallille jo ennen kymmentä. Aloin laittaan Assia kuntoon joskus ennen yhtätoista. Mulla oli verkka jo klo 11.25 raviohjelman verkkassa, koska muuten en olisi ehtinyt verkata ollenkaan. Assi tuntui verkassa tosi kivalle ja rauhalliselle. Otin paljon siirtymisiä. Oottelin hetken ja sit olikin jo mun radan vuoro. Alku meni ihan hyvin  paitsi itse unohdin pari kohtaa. Laukassa Assi ei meinannut ekaksi nostaa oikeeta laukkaa, mutta vasem. kierrokseen se nosti hienosti :) Laukkojen jälkeen se kuumu ja lähti juokseen alta suoralla uralla, sit sain sen kuitenkin koottua ja loppu meni hyvin. Assin kanssa 3.sija ja 55 prosenttia. Olin ihan tyytyväinen Assiin! ♥ Nyt sitten vaan uusia kisoja odotellessa!:D
 
 

 
Tänään menin poikkeuksellisesti Bombaylla, koska Janina on siellä Espanjassa :) Bombay asustaa siis samalla tallilla kuin Assi ja se on semmonen ihana pikku papparainen :D Bombaysta voitte lukee lisää Janinan blogista. Bombayn kans meni ihan hyvin! Alussa se oli vähän laiska, mutta kyllä se siitä virkisty. Menin ilman satulaa ja sillä oli aivan ihana mennä, kun se oli niin pieni. Välillä tuli jotakin sen omia laukkannostoja, mutta tuli paljon kivoja pätkiä sen kanssa! :)  Tähän postaukseen tulin nyt paljon asiaa!
 
 
 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti